БЛОГ | Полезни статии от Easy Web
- EASY WEB
- easyweb
- Email маркетинг
- Facebook Ads
- facebook реклама
- Google Ads
- google реклама
- Google реклами
- instagram реклама
- SEO
- SEO оптимизация
- Web Design
- WooCommerce
- WordPress
- Без категория
- Без категория
- Домейн
- Изработка на Онлайн Магазин
- Изработка на Сайт
- поддръжка на сайт
- Редизайн
- Реклами в социалните мрежи
- Уеб дизайн
- Фирмен Уебсайт
- Хостинг
![уебсайт достъпност уебсайт достъпност](https://easyweb.bg/wp-content/uploads/2024/07/online-travel-agency-website-modish-search-travel-planning_31965-46411-transformed-min-1024x683-900x600.jpeg)
Значението на достъпността в уеб дизайна
Достъпността в уеб дизайна е критичен аспект, който гарантира, че уеб сайтовете могат да бъдат използвани от хора с различни видове увреждания. Това включва зрителни, слухови, моторни и когнитивни увреждания. Достъпността не само подобрява потребителското изживяване, но също така е етичен и правен дълг за много организации. Принципи на достъпния уеб дизайн Възприемаемост: Информацията и […]
![видео маркетинг видео маркетинг](https://easyweb.bg/wp-content/uploads/2024/07/woman-blogger-typing-laptop-blogging-with-camera-with-tripod-yellow-table-technoblogging-laptop-review-top-view_175682-4483-transformed-min-1024x613-900x600.jpeg)
Видео маркетинг: Значение и Добри практики
Видео маркетингът използва видео съдържание за промотиране на продукти, услуги или бранда. Той използва динамичната и визуално ангажираща природа на видеата, за да повиши осведомеността за марката, генерирането на потенциални клиенти и продажбите. Изпълняван чрез социални медии, уебсайтове, уебинари и имейл кампании, видео маркетингът обхваща различни типове видеа, включително на живо и препоръки, за да […]
![Ремаркетинг Ремаркетинг](https://easyweb.bg/wp-content/uploads/2024/07/Untitled-design-6-1024x696-900x600.webp)
Какво е ремаркетинг и как да го използваме?
В динамичния дигитален свят привличането на вниманието на потенциални клиенти става все по-трудно. Посетителите могат да посетят вашия уебсайт, да разгледат продуктите ви, но да напуснат без да направят покупка. Тук се намесва ремаркетингът, действащ като мощна стратегия за повторно ангажиране на тези потенциални клиенти и връщането им на вашия сайт. В тази статия ще […]
![UX и UI дизайн UX и UI дизайн](https://easyweb.bg/wp-content/uploads/2024/07/5757453-1024x683-900x600.jpg)
UX и UI: Разлики и тяхната важност
Разлики между UX и UI UX (User Experience) и UI (User Interface) често се използват взаимозаменяемо, но те обхващат различни аспекти на дизайна и имат уникални функции в процеса на създаване на цифрови продукти. Какво е UX дизайн? UX дизайн (дизайн на потребителско изживяване) се фокусира върху цялостното взаимодействие на потребителя с даден продукт или […]
![SEO канибализация на ключови думи SEO канибализация на ключови думи](https://easyweb.bg/wp-content/uploads/2024/06/conceptual-seo-analysis-business-with-wooden-blocks-with-words-it-magnifying-glass-side-view-2-min-1024x683-900x600.jpg)
Канибализация на ключови думи: Какво представлява и как да я избегнем ?
В света на дигиталния маркетинг и оптимизацията за търсачки (SEO), понятия като “ключови думи” и “канибализация” могат да звучат мистериозно за тези, които тепърва навлизат в тази сфера. В тази статия ще разгледаме какво представлява канибализацията на ключови думи, защо е проблематична и как да я избегнете, за да оптимизирате ефективно уебсайта си и да […]
![контент маркетинг плануване контент маркетинг плануване](https://easyweb.bg/wp-content/uploads/2024/06/top-view-abstract-innovation-composition-2-min-1024x683-900x600.jpg)
Създаване на План за Контент Маркетинг: От Идея до Изпълнение
Въведение Създаването на ефективен план за контент маркетинг може значително да подобри присъствието на вашия бранд онлайн и да увеличи ангажираността с целевата аудитория. В тази статия ще разгледаме стъпка по стъпка процеса на разработване и изпълнение на план за контент маркетинг. Стъпка 1: Определяне на Цели 1.1 Задаване на SMART Цели S (Specific) – […]
![wordpress сайт-min Изработка на WordPress сайт](https://easyweb.bg/wp-content/uploads/2024/06/wordpress-сайт-min-1024x683-900x600.jpg)
Изработка на WordPress сайт – Процес
Създаването на WordPress сайт е процес, който включва планиране, дизайн, разработка, съдържание и оптимизация. Ето как се осъществява изграждането на успешен сайт на WordPress: 1. Планиране и изследване Процесът започва с ясно дефиниране на целите на сайта. Определя се неговата основна функция и се анализира целевият пазар. Този етап включва проучване на пазара и конкурентите, […]
![кеширане на уебсайт кеширане на уебсайт](https://easyweb.bg/wp-content/uploads/2024/06/hand-using-laptop-computer-with-virtual-screen-document-online-approve-paperless-quality-assurance-erp-management-concept-2-min-1024x683-900x600.jpg)
Какво е кеширане и как работи?
Кеширането на уебсайтове е процесът на временно съхранение на данни или файлове на уебсайта в кеш. Това позволява по-бърз достъп до често използваните данни на уебсайта, намалявайки времето за зареждане на уеб страницата. Когато потребителите посещават уебсайт, техният браузър изисква данни от сървъра. Ако данните не са кеширани, сървърът трябва да изпрати всички данни към […]
![Реклама във Facebook Реклама във Facebook](https://easyweb.bg/wp-content/uploads/2024/06/woman-showing-facebook-icon-2-min-1024x842-900x600.jpg)
Най-новите Тенденции в Рекламата във Facebook за 2024 година
Рекламата във Facebook е динамична и вълнуваща сфера, която непрекъснато се развива, предоставяйки нови възможности за маркетинг и продажби. 2024 година обещава да бъде изпълнена с иновации и предизвикателства, които ще изискват от рекламодателите да бъдат в крак с най-новите тенденции, за да постигнат успех. Независимо дали сте нови в рекламата във Facebook или опитни […]
![Колко често се прави SEO Колко често се прави SEO](https://easyweb.bg/wp-content/uploads/2024/06/homepage-concept-with-search-bar-2-min-1024x683-900x600.jpg)
Колко често се прави SEO ?
Един от най често задаваните въпрос към нас относно SEO е “Колко често трябва да се прави ?”. Ефективното SEO не е еднократна задача, която можете да забравите след като е изпълнена. За да се поддържа и подобрява класирането на сайта Ви с времето, е необходимо редовно да се преглежда и актуализират SEO стратегиите. С […]
7-те Най-задавани въпроса свързани с Дигиталния Маркетинг
Приемането на дигиталните и информационни технологии се случи невероятно бързо. Това, което започна като няколко имейла тук и там – или може би обаждане по Skype до далечен роднина – се превърна в общество, в което видеата на TikTok доминират, отговорите на всякакви въпроси са на върха на пръстите ни, и можем да получим храна, […]
Реклама в Гугъл за Онлайн Магазини – Нужно ли е ?
В бързоразвиващия се свят на електронната търговия, бизнесите постоянно търсят нови начини да получат конкурентно предимство и да разширят своя обхват. Един дигитален маркетингов инструмент, който се е доказал като незаменим в постигането на тези цели, е Google Ads. Тази рекламна платформа, предлагана от технологичния гигант Google, е преобразила пейзажа на онлайн търговията, като предоставя […]
10 съвета за растеж в социалните мрежи
10 Полезни съвета за растеж в социалните мрежи 1. Опознайте аудиторията си Разбирането на вашата аудитория е от съществено значение. Идентифицирайте техните демографски характеристики като възраст, пол, местоположение, ниво на образование и семейно положение. Също така, разгледайте техните психографски характеристики, включително поведение, интереси и вярвания. Създаването на персони, представящи вашите идеални клиенти, помага да адаптирате […]
Развитието на дигиталния маркетинг през годините
Дигитален маркетинг, известен също като онлайн маркетинг, е практиката за популяризиране на продукти или услуги чрез дигитални или електронни медии. Този подход използва интернет и различни дигитални платформи, за да достигне до целевите потребители и бизнеси, използвайки инструменти като социални медии, имейл, търсачки и уебсайтове, за да достави маркетингови послания ефективно. Основни Компоненти на Дигиталния […]
YouTube SEO : Какво представлява и най-добри практики
В огромния океан от съдържание, който е YouTube, изпъкването може да изглежда като трудна задача. Въпреки това, с правилната стратегия, можете да гарантирате, че вашите видеа достигат до точната аудитория и получават видимостта, която заслужават. Тук идва на помощ SEO за YouTube (оптимизация за търсачки). В тази статия ще разгледаме какво представлява SEO за YouTube […]
Как да изградите силна връзка между бранда и клиента.
В днешния конкурентен пазар изграждането на силна връзка между бранда и клиента е по-важно от всякога. Клиентите имат безкрайни възможности и тяхната лоялност не може да се приема за даденост. Силната връзка не само води до повторни покупки, но и превръща клиентите в адвокати на вашия бранд, които активно го популяризират. Ето как можете да […]
5 начина да подобрите вашия Имейл Маркетинг Click-Through Rate
Имейл маркетингът е един от най-ефективните начини за свързване с нови и съществуващи клиенти! По света се оценява, че броят на изпратените и получените имейли на ден е 347.3 милиарда – увеличение с 4.3% спрямо предходната година, така че не е съмнение, че е печеливша област за маркетинг, върху която да се съсредоточите. Издигането в […]
8 съвета за по-бърз WordPress сайт
В днешния бързо развиващ се дигитален свят, бързината на вашия WordPress сайт е от изключително значение. С потребителите, които очакват мигновени зареждания на страниците, бавен уебсайт може да доведе до висок процент на напускане, намалени конверсии и лоши резултати в търсачките. На щастие, съществуват няколко стратегии, които можете да приложите, за да оптимизирате уебсайта си […]
Кога е време за Редизайн на Уебсайта
Вашият уебсайт е виртуалната визитка на бизнес Ви, която посреща посетителите, разказва вашата история и увеличава конверсиите. Обаче, с развитието на технологиите и промените в предпочитанията на потребителите, от съществено значение е редовно да оценявате дали вашият уебсайт все още ефективно отговаря на нуждите на вашата аудитория и на вашите бизнес цели. Но как да […]
Линк Билдинг: Същност и стратегии за ефективност
Във вечно променящия се свят на дигиталния маркетинг, една стратегия продължава да се издига като краен камък на успеха: SEO линк билдинг. Като сърцето на всяка ефективна SEO кампания, линк билдинга не е просто за натрупване на обратни връзки; той става за създаване на здрава мрежа от връзки, които повишават видимостта и авторитета на вашия […]
Какво е SSL сертификат и защо е толкова важен ?
В днешния цифров свят, гарантирането на сигурността на уебсайта ви е от решаващо значение. С нарастващите кибер заплахи, защитата на данните на вашите потребители и изграждането на доверие с вашата аудитория не е за подценяване. Един критичен инструмент във вашия арсенал? Това са SSL сертификатите. Какво точно са SSL сертификатите и защо са важни? Нека […]
Положителното влияние на AI в Дигиталния Маркетинг
Технологията на изкуствен интелект има потенциал да революционизира дигиталния маркетинг, като допринася за увеличаване на персонализацията, продуктивността и въздействието. С развитието на AI се очаква да възникнат нови приложения в дигиталната реклама. Ето някои от ключовите области, където AI оказва влияние: 1. Алгоритмите на Изкуствения Интелект могат да персонализират съдържание въз основа на поведението на […]
Оптимизация на уебсайт за мобилни устройства – Практики и Съвети
В днешно време, мобилния трафик надхвърля използването на настолни компютри. Поради тази причина бизнесът трябва да приоритизира отзивчивия дизайн, за да осигури безпроблемни потребителски изживявания на всяко устройство. В тази статия ще ви покажем най-добрите практики, които да следвате при оптимизацията на вашият уебсайт. 8 съвета за оптимизация на уебсайта Ви за мобилни устройства Адаптивен […]
А/B тестване в Маркетинга: Практически Съвети за Успех
В дигиталния маркетинг, оптимизацията е ключов фактор за успех. За да постигнем най-добрите резултати от нашите усилия, често е необходимо да изпробваме различни подходи и да анализираме техните ефекти. Тук влиза в игра концепцията А/B тестване. A/B тестването е метод за сравнително изпитване на две или повече версии на една и съща маркетингова съставка, като […]
Имейл Маркетинг: 10 съвета за създаване на интригуващи заглавия.
В препълнените от съобщения Имейл “Пощи” заглавието на всеки имейл е ключово значение. То е първото нещо, което абонатите Ви виждат и често определя дали вашият имейл ще бъде отворен или ще бъде изпратен директно в кошчето за боклук. За да се отличите в морето от съобщения, са Ви необходими заглавия, които не само привличат […]
Психологията на Цветовете в Уеб Дизайна
Във вълнуващия свят на уеб дизайна, всеки пиксел е от значение. От избора на шрифт до оформлението, всеки елемент играе ключова роля в формирането на потребителското изживяване. Въпреки това, може би един от най-влиятелните аспекти, често недооценен, е цветът. Цветът не е просто естетичен избор; това е мощен инструмент, който може да предизвика емоции, да […]
Създаване и управление на съдържание във Facebook & Instagram
В света на социалните медии, Facebook и Instagram се явяват две от най-влиятелните платформи. Създаване и управлението на вълнуващо съдържание, което привлича аудиторията на тези платформи, изисква стратегически подход. За да гарантирате, че вашият маркетингов план във Facebook и Instagram дава максимално участие и впечатление, ето пет ценни съвета, които да направят вашия планиран процес […]
Каква е разликата между SEO и SEM ?
В бързо развиващия се свят на дигиталния маркетинг разбирането на нюансите между Оптимизация за Търсачки (SEO) и Маркетинг в Търсачки (SEM) е от съществено значение за фирмите, които целят да завладеят онлайн пространството. Въпреки че и двете стратегии се насочват към подобряване на видимостта и привличане на трафик към уебсайтове, те работят по различни принципи […]
Разкрийте потенциала на Бизнеса Ви чрез Google Analytics
В съвременния дигитален пейзаж разбирането на вашата аудитория е от съществено значение за успеха. Без значение дали сте собственик на малък бизнес, маркетинг специалист или амбициозен предприемач, ключът към отключване на вашия онлайн потенциал се крие в разшифроването на данни. Защо Google Analytics? Google Analytics не е просто още един панел за статистика – той […]
Дигитален маркетинг – Същност и канали
Какво е дигиталeн маркетинг? Дигиталният маркетинг е използването на уебсайтове, приложения, мобилни устройства, социални мрежи, търсачки и други дигитални средства за промоция и продажба на продукти и услуги. Дигиталният маркетинг включва много от същите принципи като традиционния маркетинг и често се счита за допълнителен начин за компаниите да се доближат до потребителите и да разберат […]
Какво е Домейн ? Основи на Домейна
Какво е Домейн ? Домейн, известен още като интернет домейн, е определена част от структурата на глобалната интернет мрежа. Той притежава собствено уникално име, което е необходимо за идентифициране на конкретен уеб сайт. За да се зареди определена уеб страница, потребителят въвежда домейн името в адресното поле на уеб браузъра. Процесът на регистрация на домейна […]
Поддръжка на уебсайт: Какво представлява и защо Ви е нужна ?
Какво е представлява поддръжка на уебсайт? Поддръжката на уебсайт се отнася до процеса на редовно актуализиране, управление и оптимизиране на уебсайта Ви, за да се осигури гладката му работа, сигурност и актуалност, като се гарантира изпълнението на задачите, за които е предназначен. Без значение дали става въпрос за продажба на продукти или услуги чрез онлайн […]
Какво е Локално SEO ?
Какво е Локално SEO и Защо Е Важно? В свят, където онлайн присъствието е от решаващо значение за бизнеса, локалното SEO (Search Engine Optimization) е съсредоточената стратегия, която компаниите използват, за да увеличат видимостта си в онлайн търсачки, особено когато става въпрос за конкретно местоположение или регион. Локалното SEO се фокусира върху оптимизацията на уебсайтовете […]
Струва ли си да инвестирате в Гугъл реклама ?
В днешния цифров свят, където конкуренцията е ожесточена, въпросът “Струва ли си да инвестирате в Гугъл реклама ?” звучи като задача от пъзел за всеки предприемач или маркетинг специалист. Рекламата в Гугъл (Google Ads) предоставя уникална възможност да постигнете резултати в онлайн маркетинга и да достигнете целевата аудитория в точния момент. Нека сега разгледаме защо […]
Уеб Дизайн тенденциите през 2024г.
Без значение дали сте уеб дизайнер или собственик на агенция за уеб дизайн, притежаването на страхотен уебсайт е от съществено значение, ако искате да демонстрирате на клиентите си професионалната си експертиза. Следейки тенденциите в уеб дизайна, показвате, че винаги сте в крак с времето и поддържате нещата свежи и актуални. Важен аспект е също така, […]
Как да развиете бизнеса си чрез Имейл Маркетинг ?
Какво е Имейл Маркетинг ? Имейл Маркетингът е мощна стратегия за свързване с аудиторията, укрепване на връзките и стимулиране на растежа на бизнеса Ви. Той включва изпращането на целеви и персонализирани съобщения до група хора, които доброволно са се абонирали да получават информация от вашия бизнес. Този директен канал за комуникация позволява на бизнесите да […]
Защо Бизнесът Ви се нуждае от реклама в социалните мрежи ?
В днешния дигитален свят бизнесите постоянно търсят иновативни начини да се свържат със своята аудитория и разширят своето влияние. Един такъв мощен инструмент, който е преобразил маркетинговия пейзаж, е рекламата в социалните мрежи. От Facebook и Instagram до Twitter и LinkedIn, тези платформи са станали безценни за бизнесите, които искат да направят впечатление в онлайн […]
Как да направим SEO одит на бизнес уебсайт ?
Да направите SEO одит е от решаващо значение за успеха на вашата онлайн бизнес стратегия. В основата на SEO одита се крие анализ на вашия уебсайт. С цел идентифициране на силните му страни, както и пропуските, които могат да създадат пречки за подобряване на видимостта на вашия бранд в търсачките. Защо е нужно да правим […]
Динамичен уебсайт за успеха на вашия бизнес
В днешната информационна ера има изключително голямо значение да имате силно онлайн присъствие. Основен елемент от това е да имате добре изглеждащ уебсайт. В тази статия ще разгледаме ползите от това да притежавате визуално атрактивен уебсайт за вашия бизнес. Първо впечатление има значение Вашият уебсайт е често първият контакт, който потенциалните клиенти имат с вашия […]
Предимства на Дигиталния Маркетинг
В днешния забързан дигитален свят бизнесът трябва да се адаптира, за да остане пред конкуренцията. Един от начините да направите това е чрез дигитален маркетинг. Дигиталният маркетинг е практика за използване на цифрови канали за популяризиране на продукти или услуги и може да помогне на бизнеса да расте и да процъфтява. Като дигитална агенция, ние […]
Подготви уебсайта за новата година
Ето, че новата година вече настъпи! Което означава, че е време да намериш време и да помислиш върху своите уеб проекти! И то бързо!
Защо уебсайта е важен за бизнеса ?
Защо уебсайта е важен за бизнеса ? Светът вече е в нашите ръце и информацията е на една ръка разстояние. Няма две мнения по този въпрос. Интернет продължава да трансформира начина, по който се свързваме с хората, споделяме информация и живеем качествен живот. Много хора прекарват по-голямата част от времето си в интернет. Това може […]
Как да подобря WooCommerce онлайн магазин ?
В наши дни създаване на онлайн магазин не трябва да е само мечта. Благодарение на WordPress с WooCommerce вие може да имате чудесен онлайн магазин. За кратък срок от време ние от EASYWEB.bg ще ви създадем професионален и добре SEO оптимизиран уебсайт за да продавате продуктите си, без да харчите много пари. В тази публикация […]
Съвети как да защитим WordPress уеб сайт
Защитен ли е вашия WordPress уебсайт? Защитени ли са паролите, кредитните карти и личните данни на вашите клиенти и посетители от увеличения брой хакерски атаки? Хакерите правят всичко възможно и от вас зависи да защитите уебсайта си максимално. В тази статия ще научите защо сигурността има значение и какво можете да направите за да защитите […]
Каква е разликата между WordPress и PHP уебсайт
Много предприемачи желаят да пренесат бизнеса си в онлайн пространството. Те обаче остават в дилема дали да изберат PHP или WordPress за създаване на уеб сайт. Вече има много разработени платформи за изработка на сайт, но PHP срещу WordPress е най-разгорещеният дебат.
Защо е нужно да се прави редизайн на уеб сайт?
Защо една ефективна дигитална стратегия означава обновяване на вашия уебсайт на всеки две години? Когато инвестирате хиляди лева (ако не и повече) в уеб дизайн, вероятно не мислите кога ще го преработите отновно. Е, трябва да помислите сериозно върху това. Един уеб сайт е най-ефективен, когато се стартира за първи път. След периода на стартиране, […]
Какво ново има в WordPress 6.0 ?
WordPress 6.0 включва повече от 500 подобрения и 400 корекции на грешки. Тази статия ще ви покаже няколко ключови напредъка, целящи да направят вашето изживяване за създаване на съдържание в WordPress и изработка на сайтове по-богато на функции и интуитивно. Ще намерите и ресурси за разработчици и всеки, който иска по-задълбочено разбиране на WordPress. Подобрено […]
Защо да правим SEO оптимизация на сайт?
В тази статия ще разгледаме значението на SEO оптимизацията за вашия бизнес! Какви са предимствата на SEO оптимизацията и защо SEO е толкова мощен инструмент за всеки бизнес, който с цели в много продажби онлайн.
Какво ново идва в WordPress 5.9 ?
WordPress 5.9 Beta пристигна преди няколко дни и се очаква да бъде достъпен за update до всички потребители. Това е първото голямо издание за 2022 г. и ще дойде с много нови функции и подобрения. Ние от EASY WEB – Creative Studio наблюдавахме отблизо развитието и изпробвахме нови функции на нашите тестови сайтове. В тази […]
7 тенденции в дизайна на електронната търговия 2022
7 тенденции в дизайна на електронната търговия, които трябва да знаете за 2022 г. Тъй като популярността за изработка на онлайн магазини нараства, всеки уеб дизайнер трябва да знае как да проектира онлайн магазини, които могат да се конкурират. Овладяването на тези 7 тенденции в дизайна на електронната търговия е добро място за начало. В […]