Защо уебсайта е важен за бизнеса ?
Светът вече е в нашите ръце и информацията е на една ръка разстояние. Няма две мнения по този въпрос. Интернет продължава да трансформира начина, по който се свързваме с хората, споделяме информация и живеем качествен живот.
Много хора прекарват по-голямата част от времето си в интернет. Това може да е за закупуване на продукт, използване на услуга, четене на блог, забавление или по различни други причини. Имате ли такива хора около вас?
Като се има предвид времето, което хората прекарват в интернет, бизнесът също се премести онлайн. Наличието на уебсайт с присъствие в социалните медии се превърна в спешна и неотложна необходимост. Ако сте собственик на бизнес и не притежавате уебсайт, то вие губите много потенциални клиенти онлайн. Създаването на фирмен уебсайт е от ключово значение за експоненциалния растеж на вашия бизнес.
Нека споделим с вас една малка част от предимствата на това вашия бизнес да има професионален уебсайт.
24/7 (денонощно) онлайн присъствие
Едно от основните предимства на наличието на уебсайт е, че той е достъпен за всеки, навсякъде и по всяко време. Дори в извънработно време клиентите могат да получат достъп до вашия уебсайт и да се възползват от услугите ви. Или да получат информацията, от която се нуждаят, което е един от ключовите елементи на наличието на корпоративен уебсайт. Бизнес уебсайтът винаги работи за да гарантира, че клиентите винаги получават информацията, от която се нуждаят, от комфорта на домовете си.
Денонощна поддръжка на клиенти
Предоставянето на поддръжка на клиенти е трудна работа за всеки бизнес. Осигуряването на поддръжка на клиенти онлайн обаче е много по-лесно и по-рентабилно от наемането на персонал за предоставяне на поддръжка. Тук става ясно значението на наличието на уебсайт, тъй като поддръжката на клиенти чрез уебсайт може да бъде предоставена по различни начини:
- Чат ботове
- Секция с Често Задавани Въпроси
- Форум/Блог
- Форма за контакт и още много
Обмен на информацията
Над 50% от клиентите очакват всяка марка или бизнес да има онлайн присъствие, където да имат достъп до техните услуги. Един от най-завладяващите аспекти на един уебсайт е колко лесно той прави информацията достъпна за клиентите. В основата си уебсайтът не е нищо друго освен средство за комуникация с клиентите и предоставяне на информация и ресурси. Ето няколко начина, по които уебсайтовете помагат за обмен на информация:
- Facebook & Instagram Реклама и Google реклама – Реклами, които информират клиентите за най-новите оферти за продукти и услуги
- Email Маркетинг – Бюлетини, които информират клиентите за всички предстоящи събития и новини
- SEO оптимизация – Правилно оптимизирания уебсайт получава по-добри позиции в онлайн търсачките като Google, Yahoo, Bing и друри.
Създайте надеждност и изградете доверие
Някои от вас може би си спомнят старите времена. Когато клиентите очакваха фирмите да имат номер за контакт и адреси, споменати в тяхната информационна брошура. Клиентите днес очакват фирмите да имат уебсайт или онлайн присъствие. Това е най-важната и основна стъпка в установяването на доверие. От тази гледна точка за един бизнес уебсайтът е изключително важен.
Ако уебсайтът на даден бизнес е превъзходен по своите функции и навигация, клиентите са по-склонни да се доверят на марката и да се възползват от нейните услуги. Ето защо професионална изработка на уебсайт е от съществено значение за бизнеса, за да утвърдят доверието си и да спечелят доверието на своите клиенти. След това това може да бъде допълнително подсилено от местни SEO услуги за привличане на местна демографска група за фирми, които са нови на пазара.
Професионален уеб дизайн
Посетителите на уебсайтове нямат причина да остават на която и да е уеб страница, освен ако не са изкушени. Посетителите могат да се отегчат много лесно. Много често те очакват нещо уникално, което да привлече интереса им, когато посещават който и да е уебсайт. Следователно е изключително важно фирмите да изграждат своите уебсайтове с безупречен дизайн, така че на клиентите да се предлагат изключителни функции и удобна навигация. Това ще насърчи повече посетители да надникнат във вашия уебсайт и потенциално да купуват от вашия бизнес.
Повече продажби
Достъпността на вашия бизнес нараства експоненциално с уебсайт, тъй като той може да бъде достъпен от всяко кътче на света. Следователно уебсайтовете помагат на бизнеса да преодолее географските бариери и значително да увеличи продажбите си. Да не говорим, че може да продължите дълъг контакт с клиента чрез успешни ремаркетинг кампании. WordPress уебсайт с WooCommerce онлайн магазин е един бюджетен и много добър вариант за да подобрите продажбите на бизнеса. Идеален при онлайн магазин за дамски дрехи.
Повече приходи
Няма ограничение за приходите, които могат да бъдат генерирани от вашия уебсайт. Ако обхватът на вашия фирмен уебсайт може да премине границите, приходите могат да достигнат до небето. Всичко, което трябва да направите, е да оптимизирате сайта си и да се уверите, че вашата аудитория ви намира, когато ви търси. Освен това можете също да отделите част от вашето цифрово пространство на уебсайта си за показване на реклами. Да приемем, че вашият сайт е за преглед или продажба на мобилни телефони. Можете да отделите част от цифровото си пространство на уебсайта си, за да показвате реклами, подходящи за тези телефони. Това е само допълнителен начин, с който можете да генерирате допълнителни приходи.
Рентабилност
Физическият магазин изисква огромна инвестиция за притежаване или наемане на търговско пространство. Освен това мебелите, интериорът и служителите също са някои допълнителни разходи, които не могат да бъдат пренебрегнати. От друга страна, създаването на уебсайт е много лесно и рентабилно. Изработка на онлайн магазин ще ви спестява разходи с всеки изминал месец. Единственото, което задължително заплащате е уеб хостинг и домейн.
Ако тази статия ви е харесала, то тогава не пропускайте да прочете още:
- Как да подобрим WooCommerce магазин ?
- Разликата между PHP индивидуална и WordPress CMS платформа ?
- Как да защитим WordPress уебсайт ?
- Как да оптимизираме сайта си ?