Защо е нужно да се прави редизайн на уеб сайт?
Защо една ефективна дигитална стратегия означава обновяване на вашия уебсайт на всеки две години? Когато инвестирате хиляди лева (ако не и повече) в уеб дизайн, вероятно не мислите кога ще го преработите отновно. Е, трябва да помислите сериозно върху това. Един уеб сайт е най-ефективен, когато се стартира за първи път. След периода на стартиране, той започва да губи своята ефективност.
Тези бързи обороти се случват, защото културата, съобщенията, дизайнът и дори дигиталната стратегия се променят с толкова бързо темпо. Интернет се развива толкова бързо, че дигиталния маркетинг трябва да бъде оценяван и преоценяван постоянно. Уебсайтовете са най-критичният компонент на дигиталната стратегия на всяка марка и маркетолозите трябва да вземат предвид графика на ефективността на уебсайта си.
Ние от EASY WEB мислим за ефективността на уебсайта през призмата на науката. Всеки уебсайт има период на полуразпад. Времето на полуразпад в уеб дизайна е времето, необходимо на уебсайта да загуби половината от своята ефективност.
Уебсайтът е от решаващо значение за успеха на вашата дигитална стратегия и какво се случва, ако го пренебрегнете.
Според нашия професионален опит ефективността на един уебсайт е около две години. Две години след като стартирате нов дизайн на уебсайт, той е с около 50% по-малко ефективен, отколкото беше по време на стартирането. Две години след това е около 25% ефективност и оттам само намалява. Ако си мислите, че е твърде скъпо или неразумно да преработвате уебсайта си на всеки две години, позволете ни да променя решението ви.
Защо неможем без SEO оптимизация на сайт?
Усилията за SEO се провалят, ако сайтът не е оптимизиран правилно. SEO или оптимизацията за търсачки е един от най-важните компоненти на вашия уебсайт, защото определя как хората ще ви намерят. SEO оптимизирането на вашия уебсайт започва още в началото на разработка със структурата на уеб страниците. Оттам копието и дизайнът се обединяват, за да предадат вашите основни послания и ценности.
Последователността между страниците помага за повишаване на SEO, което от своя страна помага на потенциалните клиенти да открият вашия бизнес онлайн. Но алгоритъмът за SEO се променя често и може да се наложи да промените стратегията си, за да сте в крак. Ако вашият сайт не е оптимизиран за най-актуалните SEO алгоритми, ще пропуснете възможността да спечелите вниманието на потенциалните клиенти и да ги насочите към уебсайта си.
SEO е едновременно дълга и кратка игра.
Успешното SEO означава, че планирате дългосрочен растеж, както при развитието на уебсайта си и полагате малки усилия всеки ден. С цел да увеличите ефективността на уебсайта си, като блоговете, които публикувате редовно. Ако искате уебсайтът ви да достигне до хората, трябва да сте в съответствие с текущия SEO алгоритъм, а това означава да се адаптирате, когато той се промени.
Редизайн на сайт
Остарелият дизайн влияе върху имиджа на вашата марка(бранд). Жизненият цикъл на дизайна сега е по-кратък от всякога, защото интернет се движи с много бързи темпове. Повече хора споделят повече дизайни, което води до повече тенденции, което увеличава оборота. Ако не сте актуализирали уебсайта си от няколко години, има вероятност дизайнът да започне да изглежда остарял. Това може да предаде съобщението, че не сте актуални. Това важи, както при изработка на онлайн магазин, така и при изработка на сайт.
Освен това, ако вашият уебсайт изглежда пренебрегнат, това показва липса на стойност за дигитален маркетинг към вашите клиенти. Дигиталното изживяване е всичко през 2022 г. (и след това) и всяка марка трябва да даде приоритет на онлайн изживяването на своите клиенти.
Използвайте дизайна на уебсайта си, за да укрепите целите си за компанията. Лидерите знаят, че целите се променят често – ние се коригираме въз основа на данни, нови идеи или научаване на нещо за нашата индустрия. И това трябва да бъде съобщено във вашата марка. Актуализираният дизайн на уебсайт може да подкрепи вашата марка, докато се насочвате към конкретни аудитории, предавате критично послание или се ангажирате с клиентите си.
Не пренебрегвайте резизйан на вашия стар уеб сайт и винаги ползвай професионална поддръжка на уеб сайт. Без значение дали сте собствених на хотел в Сливен или новинарски уеб сайт.
Съдържанието в сайта трябва да е актуално
Когато мислите за съдържание, мислите ли за социални медии или публикации в блогове? Те са част от уравнението на съдържанието, но съдържанието на уебсайта ви е също толкова важно, колкото социалните медии и блоговете.
Ето защо: Съдържанието е в основата на всяка дигитална стратегия. Трябва да е актуално. Ако вашият уебсайт е проектиран преди три до пет години, копието и съдържанието вероятно са загубили своята ефективност. Както споменахме по-горе, текучеството в интернет е бързо. Трябва постоянно да оценявате, добавяте, изваждате и преработвате дигиталното си присъствие. Така че да достигне до вашата целева аудитория. Бихте могли да правите малки, постоянни корекции – да актуализирате дизайна си, да добавите ново съдържание и да приложите нова стратегия.